Ροή Ειδήσεων
Loading...




Υλικά και ιδέες με “ισχυρό brand name”
Είδαμε πριν την σχέση ΕΧΩ-ΕΙΜΑΙ.
Δεν είδαμε όμως τα σύμβολα του ΕΧΩ

π.χ.Έχω αυτοκίνητο,όμως τι αυτοκίνητο?BMW,MERCEDES δύο φίρμες που αποδίδουν “πρεστίζ” και αίγλη στον αγοραστή,Σύμβολα που καθρεπτίζουν:
Πλούτο,Δύναμη,Κοινωνική Θέση κ.ο.κ



Δηλαδή ο ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αντικειμένου αυτόματα (και ηλιθίως...)αποκτά κάποιες ιδιότητες και χαρακτηριστικά,τα οποία επί της ουσίας δεν έχουν καμία σχέση με τον ίδιο.
Ο ιδιοκτήτης αντλεί ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ.

Αγοράζοντας ένα “επώνυμο” ρούχο δεν αγοράζουμε μόνο ποιότητα,όπως πολλοί/πολλές ισχυρίζονται αγοράζουμε και ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ μαζί με το σύμβολο,διότι όποιος φορά “επώνυμα ρούχα” και έχει “επώνυμο αμάξι” έχει μία πιό ΔΥΝΑΤΗ ΕΙΚΟΝΑ.
Πόσες φορές ακούσατε κάποιον επίμονα να τονίζει σχεδόν σαν μανιακός το όνομα-φίρμα του αντικειμένου που κατέχει?Πολλές υποθέτω...Έχω BMW ή φοράω lacoste και η κυρία γεμάτη “χαρά” επιδεικνύει την πανάκριβη τσάντα της louis vuitton,θέλοντας να δείξει ότι ανήκει στην ελίτ των ανθρώπων...

Είναι μία παράνοια της εποχής και όχι μόνο,να πέρνουμε αξία από τα σύμβολα.Τόσο μεγάλη που μπροστά στα σύμβολα ποδοσφαιρικών ομάδων,μπροστά στα σύμβολα εθνών(σημαίες),μπροστά στα θρησκευτικά σύμβολα (κ.ο.κ.) έχουν χαθεί αμέτρητες ανθρώπινες ζωές χωρίς προφανή λόγο.
Κάποιες άλλες φορές αυτός που υποστηρίζει και αντλεί δύναμη από τα σύμβολα γίνεται τόσο Φανατικός που είναι ικανός να κάνει τα “πάντα”,ακόμα και να αφαιρέσει ανθρώπινη ζωή.

Είναι τόσο μεγάλη η δεισιδαιμονία του φανατικού θρησκόληπτου,που ενώ έχει διδαχθεί να υπηρετεί το καλό,μπορεί να κινηθεί βίαια και απάνθρωπα εναντίον κάποιου που νομίζει ότι απειλεί τη θρησκεία και τα σύμβολά του,είναι τόσο φανατικός ο οπαδός μίας αθλητικής ομάδας που γίνεται βίαιος.

Το σύμβολο είναι η δύναμή του!ΣΥΜΒΟΛΟ=ΔΥΝΑΜΗ άρα ΕΧΩ ΣΥΜΒΟΛΟ ή ΙΔΕΕΣ κάτω από σύμβολα?=Είμαι κι εγώ δυνατός...Η παράνοια της επαγωγικής σκέψης!
Όλοι οι άνθρωποι είναι θνητοί,ο Σωκράτης είναι άνθρωπος,άρα ο Σωκράτης είναι θνητός είναι ένα παράδειγμα σωστής λογικής.

Ο χριστιανισμός είναι καλή θρησκεία,ο Κώστας είναι χριστιανός,άρα ο Κώστας είναι καλός άνθρωπος το παράδειγμα μίας λογικής που δεν ισχύει πάντα γιατί ο Κώστας πιθανόν είναι χριστιανός στα “χαρτιά”(το αναγράφει η ταυτότητά του),αλλά όχι στην ουσία της χριστιανικής διδασκαλίας,είναι “δήθεν” χριστιανός.

'Οποιος ΕΧΕΙ κάτι επώνυμο(συμβολικό,φιρμάτο)=ΕΙΝΑΙ κάτι πιό πολύ,σκέπτεται κάποιο μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού,αλλά όχι εσύ,αυτή τη στιγμή,και είμαι σχεδόν βέβαιος γι” αυτό.
Εσύ αγαπητέ φίλε(φίλη) αναγνώστη δεν έχεις δικαίωμα να μπερδεύεις το ΕΧΩ(φαινόμενο) με το ΕΙΝΑΙ(αυτό που είσαι).Γιατί φαινόμενο και ουσία δεν είναι το ίδιο.

Σημείωση:

Απαγορεύεται η μερική ή ολική ανατύπωση και διάθεση του παρόντος Βιβλίου σε τρίτους χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα Ακριβού Γεώργιου.αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του,το σύνολο των αναρτήσεων που περιέχει την ετικέτα: (Βιβλίο 1) Ένας κόσμος γεμάτος Θέλω.

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.