Ροή Ειδήσεων
Loading...




Θα ξεκινήσω κάνοντας μία ανάλυση “Περί Μεθόδου”,ίσως κάπως να σας κουράσει,αλλά αξίζει τον κόπο να δωθεί η πρέπουσα προσοχή στο θέμα αυτό,γιατί αν μία Μέθοδος είναι ορθή τότε και τα συμπεράσματα που εξάγουμε με αυτή θα είναι σωστά (κατά πάσα πιθανότητα,Ας μην είμαστε απόλυτοι για τίποτα...)



Η αναγωγή του αποτελέσματος στην αιτία του(από το ότι,στο διότι όπως ο Αριστοτέλης λέει) ονομάζεται Εξήγηση ή ερμηνεία αλλιώς.

Μέθοδος είναι ο Τρόπος Ζητήσεως(Αριστοτέλης Αναλυτικά πρότερα-Γνωσιολογία),άρα ο αναγνώστης πρέπει να διαβάζει με το σωστό τρόπο,αναζητώντας με τη σωστή λογική,τις διαδρομές εκπλήρωσης των ΘΕΛΩ του και της επιτυχίας.

Η Γνωσιολογία εξετάζει τον τρόπο λειτουργίας της ανθρώπινης λογικής και με τη λογική διαπιστώνουμε το αληθές ή ψευδές,κάτι που ο αναγνώστης πρέπει να κάνει διαβάζοντας το βιβλίο αυτό,δηλαδή αν διαφωνεί τότε πρέπει να καταλάβει αν η δική του αντίληψη περιέχει ψεύδος ή αλήθεια,κι αν συμφωνεί να εξετάσει προσεκτικά τα γραφόμενά μου,ανακαλύπτοντας αλήθειες και ψεύδος όπου και αν υπάρχει-Διότι όπως είπαμε το βιβλίο αυτό δεν είναι έτοιμη τροφή προς κατανάλωση!


Με αυτό τον τρόπο ακόμα κι αν σε κάποια σημεία κάνω λάθος ή κάποιες απόψεις δεν είναι πρακτικές στην εφαρμογή,θα κινηθεί το ενδιαφέρον,η περιέργεια του αναγνώστη να ανακαλύψει το ΣΩΣΤΟ,διότι δεν αυτοπροσδιορίζω εαυτό ως ΑΛΑΘΗΤΟ ΠΑΠΑ.
Δεν πρέπει ο αναγνώστης να μπαίνει ποτέ στην παγίδα του “έγκυρου συγγραφέα” όσο διάσημος και να είναι αυτός,πρέπει ο αναγνώστης να διαμορφώσει ολοκληρωμένη άποψη προσαρμοσμένη στη δική του αντιλιπτική ικανότητα και λογική.
Πρέπει ο αναγνώστης να συμμετέχει ενεργά διαβάζοντας το βιβλίο αυτό,να αμφιβάλλει,να στοχάζεται,να διερευνήσει,ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ,συμπληρώνοντας τα όποια κενά έχει,γεμίζοντάς τα με όποιες χρήσιμες συμβουλές,πληροφορίες,απόψεις και σκέψεις έχει το βιβλίο αυτό και πάντα “φιλτράροντας” από την δική του κριτική σκοπιά,κάτω από τη δική του οπτική γωνία.

Πρέπει ο αναγνώστης να στοχαστεί,να διερευνήσει,να συγκρίνει τις εμπειρίες του με τις απόψεις που διαβάζει,είναι λειτουργικές?Μήπως κάτι έκανες λάθος?
Σε έσενα απευθύνομαι και ξαναρωτώ αγαπητέ αναγνώστη,Μήπως κάτι κάνεις λάθος?
Δεν είναι θέμα εξυπνάδας πάντα,αλλά θέμα χειρισμού είναι...Θέμα είναι να βρούμε το σωστό τρόπο,αλλά και να έχουμε το σωστό Τρόπο Ζητήσεως(Μέθοδο),που θα μας δείξει τον σωστό ή καλύτερο τρόπο...

ΝΑΙ αγαπητοί μου δεν είναι θέμα εξυπνάδας,γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι έξυπνοι και ταλαντούχοι,ανεξάρτητα απο το τι πιστεύει το εκπαιδευτικό Έκτρωμα των ατελείωτων Βαθμολογήσεων και των Εξετάσεων,αυτό το Εκπαιδευτικό έκτρωμα που μοιράζει αφειδώς ελέγχους προόδου βασισμένους σε αριθμούς(Βαθμολόγηση) που υποτιμά και υποβαθμίζει ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΕΜΑΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΝΕΟΥΣ ΓΕΜΑΤΟΥΣ ΤΑΛΕΝΤΟ.

Αυτό το βιβλίο θα καταρρίπτει σε κάθε του Βήμα ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΕΠΕΙΑ κάθε τι που προσπαθεί να μειώσει ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ και τις ικανότητές του,είτε αυτές είναι στην επιφάνεια,είτε ακόμα κρύβονται κάπου εκεί στα βάθη της ψυχής και της νόησης θαμμένα.


Σε κάθε Βήμα θα οπλιστεί ο αναγνώστης ώστε να αναγνωρίζει:
σωστά τη σημασία της λέξης ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ,να κατανοεί και να σέβεται την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ και να ξέρει ότι μέσα σε αυτή ακριβώς τη λέξη είναι κρυμένη καλά μία άλλη σημαντική λέξη ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ.
Γιατί ΤΑΛΕΝΤΟ σημαίνει ότι είναι διαφορετικός από τους άλλους,και εφ” όσον ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΑΛΕΝΤΑ,ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ και ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
Τα οποία μάλλον δεν μπορούν να αξιολογηθούν και να βαθμολογηθούν αντικειμενικά ή ακόμα καλύτερα: ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.

Η λογική της κατηγοριοποίησης ανθρώπων σε χαζούς και έξυπνους,σε κατώτερους και ανώτερους ανήκει σε βλακώδη στερεότυπα,σε δεισιδαιμονίες,προκαταλήψεις και ελιτιστικές προσεγγίσεις που κανονικά θα έπρεπε να προκαλούν γέλιο σε μία ανεπτυγμένη κοινωνία.Ενώ η λογική της διαφορετικότητας δείχνει καθαρά ότι σε αυτό που κάποιος είναι ανώτερος,είτε “εξυπνότερος”,κάποιος άλλος είναι λιγότερο έξυπνος και κατώτερος.
Άρα οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ή ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,με αποτέλεσμα η καθολική αντίληψη απόδοσης χαρακτηριστικών και ιδιοτήτων σε άτομα(προφανέστατα πολλές φορές a priori) καθώς και η ισοπεδωτική λογική της κατηγοριοποίησης ανθρώπων χωρίς να απαντάμε στο “ως προς τι”? είναι εκτός τόπου,χρόνου και πραγματικότητας.

Πριν προχωρήσω τις σκέψεις μου διαβάστε αυτό το μικρό απόσπασμα...
Απο την ομιλία του Κεν Ρόμπινσον: Πως το σχολείο σκοτώνει τη δημιουργικότητα!
Πιστεύω ότι η μοναδική μας ελπίδα για το μέλλον,είναι να υιοθετήσουμε μία νέα ιδεολογία για την ανθρώπινη οικολογία όπου θα ανασχηματίσουμε την αντίληψή μας για τον πλούτο των ανθρώπινων δυνατοτήτων.Το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει σμιλέψει τα μυαλά μας με τον ίδιο τρόπο που εμείς σμιλεύουμε τη Γη: για μία συγκεκριμένη χρήση.Δεν θα μας χρησιμεύσει για το μέλλον κάτι τέτοιο,πρέπει να ξανασκεφθούμε τις θεμελιώδεις αρχές,με τις οποίες εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας.
Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί,να χρησιμοποιούμε το δώρο της δημιουργικής φαντασίας και να μιλούμε με σοφία γι' αυτό,να αναγνωρίσουμε τις δημιουργικές μας ικανότητες οι οποίες διαθέτουν μεγάλο πλούτο,να εκπαιδεύουμε την ολότητα των παιδιών μας.

Πρέπει να αναγνωρίσουμε τις δημιουργικές μας ικανότητες,να χρησιμοποιήσουμε τη δημιουργική μας φανατασία.Ας τυπωθεί καλά αυτό...

Ίσως φανώ υπερβολικός σε κάποια σημεία του βιβλίου,αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να είμαι ελλειπτικός και να δεχθώ ότι υπάρχουν ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ(ατάλαντα και χαζά!)
Και στην άλλη πλευρά τα ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ (γεμάτα ταλέντο και εξυπνάδα!)
Οι αυταπάτες θα διαλυθούν,η λογική θα θριαμβεύσει,τα γελοία στερεότυπα θα καταρριφθούν,γιατί η απόσταση του γελοίου απο το σοβαρό και το υπεύθυνο είναι τεράστια...Θα πάμε βήμα βήμα γιατί η απόσταση της υπεύθυνης και ορθολογιστικής καλά “ζυγισμένης” άποψης είναι μικρή απο το γελοίο που εμπεριέχει στερεότυπα και προκαταλήψεις.

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η ίδια αιτία πάντα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα,κι αν το αποτέλεσμα δεν μας αρέσει πρέπει να αλλάξουμε τις αιτίες και ειδικότερα την συμπεριφορά μας όταν πρόκειται για επικοινωνία με τον άλλο,τις σκέψεις μας όταν πρόκειται για την Αυτεπίγνωση,την Αυτοπεποίθησή μας,τον Αυτοέλεγχό μας κ.ο.κ

Το βιβλίο που κρατάτε είναι μία προσπάθεια να προσεγγίσουμε πολύπλευρα και αναλυτικά το δρόμο προς την επιτυχία,το δρόμο προς μία καλύτερη ζωή.Απευθύνεται σε ανθρώπους με χαμηλή μόρφωση ως ένας ίσως πρακτικός οδηγός,αλλά και σε ανθρώπους υψηλής μόρφωσης ως ένα εργαλείο ανάλυσης-στοχασμού.
Προσπαθώ να εκλαϊκεύσω σε κάποια σημεία τα νοήματα δίνοντας παραδείγματα και ταυτόχρονα να αναλύουμε (στοχαζόμαστε)πάνω σε αυτά με κάποιο “βάθος”,φεύγοντας από την επιφάνεια των αισθήσεων.
Εμπρός και ξανά πίσω σε ένα πολυσύνθετο πάζλ,όπου κάθε κομμάτι έχει το δικό του ρόλο και σημασία.
Εφόδια απο την μία,εφαρμογή από την άλλη.


Έτσι ώστε αφού ο αναγνώστης έχει την σωστή Πληροφορία(κομμάτια του πάζλ) να μπορούμε να δημιουργήσουμε τις κατάληλες συνάψεις και συνδέσεις μαζί με τον αναγνώστη στο κάθε χωριστό κεφάλαιο,κατακτώντας τις κατάληλες γνώσεις όπως παραστατικά δείχνει η παραπάνω εικόνα,για την διαφορά της πληροφορίας και της βαθύτερης γνώσης.
Η Διαφορά ανάμεσα στην πληροφορία και την απόκτηση-κατάκτηση Γνώσης απαιτεί εκτός της απομνημόνευσης και κριτική ικανότητα,έτσι ώστε να μπορεί κάποιος συνδέοντας τις διαθέσιμες πληροφορίες να κατανοεί σε βάθος τα πράγματα...

Σημείωση:
Απαγορεύεται η μερική ή ολική ανατύπωση και διάθεση του παρόντος Βιβλίου σε τρίτους χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα Ακριβού Γεώργιου.αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του,το σύνολο των αναρτήσεων που περιέχει την ετικέτα: (Βιβλίο 1) Ένας κόσμος γεμάτος Θέλω.

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.