Ροή Ειδήσεων
Loading...



Κεφάλαιο 1 Αιτίες για ύπαρξη ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ-ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ-ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

Η διαφωνία και η αντιπαράθεση μπορούν προκύψουν απο διαφορετικά αίτια όπως :διαφορετικά ΘΕΛΩ που συμπλέκονται “ατυχώς”,διαφορετικές απόψεις-ιδέες που αντιμάχονται η μία την άλλη,λάθος εκτιμήσεις,προκαταλήψεις,διαφορετικές επιδιώξεις κ.τ.λ

Δηλαδή η αντιπαράθεση είναι σύγκρουση συμφερόντων (ΘΕΛΩ) και περιλαμβάνει την αντίληψη ότι αυτά τα συμφέροντα συμπλέκονται με τέτοιο τρόπο,όπου αποκλίνουν σε τέτοιο βαθμό,ώστε να είναι αδύνατον να εκπληρωθούν όλα ταυτόχρονα ικανοποιώντας όλα τα μέρη ισόποσα και ισάξια.


Είναι βέβαιο ότι σε μία κοινωνία του ΕΧΩ(αναλύσαμε ήδη το θέμα),σε μία ανταλλακτική κοινωνία τα άτομα που συναλλάσονται θα προσπαθούν διαρκώς,να μεγιστοποιήσουν την δική τους ανταμοιβή,ανεξάρτητα απο την προσφορά τους σε αυτή την κοινωνική δομή,διεκδικώντας να ΕΧΟΥΝ...
Το ΕΧΩ είναι βαθιά ριζωμένο στην αντίληψη ως ΕΙΜΑΙ,ΕΧΩ=ΕΙΜΑΙ(όπως προείπαμε αναλυτικά),και ο κάθε ένας θέλει ΝΑ ΕΧΕΙ και έτσι οι συγκρούσεις είναι αναπόφευκτες σε ένα κόσμο που έχει περιορισμένους πόρους για να ικανοποιεί όλα τα ΕΧΩ και όλα τα ΘΕΛΩ.
Σε μία κοινωνία όπου κυριαρχεί το ΚΑΧΕΚΤΙΚΟ ΕΓΩ,όπου η γνώση είναι υποβαθμισμένη,όπου η απληστία κυριαρχεί,όπου η λαιμαργία είναι παντού,σε μία κοινωνία καθαρά προσανατολισμένη στα υλικά είναι αδύνατον να μην υπάρχουν έντονες συγκρούσεις και αντιπαραθέσεις.

Σημείωση:

Απαγορεύεται η μερική ή ολική ανατύπωση και διάθεση του παρόντος Βιβλίου σε τρίτους χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα Ακριβού Γεώργιου.αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του,το σύνολο των αναρτήσεων που περιέχει την ετικέτα: (Βιβλίο 1) Ένας κόσμος γεμάτος Θέλω.

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.