Ροή Ειδήσεων
Loading...



ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ!Άσε τον άλλο να πάρει τα ηνία.

Το κεφάλαιο αυτό αποτελεί τη συνέχεια και προέκταση του προηγούμενου κεφαλαίου 4(Φυσικά όπως διαπιστώσατε όλα τα μέρη και κομμάτια ως εδώ είναι εμπλεκόμενα στη δημιουργία ενός μεγαλύτερου παζλ,το οποίο σιγά σιγά θα ολοκληρωθεί αν όλα τα κομμάτια μπούνε στη σωστή θέση).

Πολλές φορές έχουμε μπει στην διαδικασία να επιλέξουμε ανάμεσα σε δύο ή και περισσότερες επιλογές-λύσεις κατά τη διάρκεια αγοράς προιόντων ή υπηρεσιών.
Είναι όμως τόσα πολλά τα προιόντα οι υπηρεσίες που υπάρχουν,αλλά και τόσο μεγάλες οι ποιοτικές διαφορές που καθιστούν δύσκολη την αγορά που θα τηρεί μία σωστή αναλογία τιμής-ποιότητας.

Αγοράζοντας στεγνωτήριο!
Εδώ και πολλά χρόνια έχω υιοθετήσει μία τακτική αγορών,που βασίζεται ακριβώς στην περιγραφή του τίτλου που έχει το κεφάλαιο.
Αφού είχα κάνει μία σχετική έρευνα αγοράς για τα στεγνωτήρια είχα αποφασίσει σύμφωνα με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά ότι 4-5 brand names(μάρκες στεγνωτήριων) πληρούν τα κατάληλα κριτήρια που καλύπτουν τις ανάγκες μου για το σπίτι (με σύμφωνη γνώμη της συζύγου).
Η σύνηθης πρακτική στην εποχή που ζούμε είναι η απευθείας παραγγελία μέσω ίντερνετ που “θεωρητικά” πετυχαίνουμε και την καλύτερη τιμή,όμως έχοντας την πάγια τακτική να επισκέπτομαι και τα καταστήματα(φυσικούς χώρους) για να δω και “ζωντανά” το προιόν,μπηκά σε 2-3 μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών.
Στην μία ένας αρκετά πρόσχαρος και εξυπηρετικός πωλητής ανέλαβε να με εξυπηρετήσει πρόθυμα...
παρατηρώντας καλά το τι έλεγε διαπίστωσα ότι ήταν άτομο που ενδιαφερόταν αρκετά για τη δουλειά του και την έκανε με “πάθος”.

Αφού τον άφησα να μου εξηγήσει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των συσκευών που μου έδειχνε,τον ρώτησα:
Αν εσείς αγοράζατε στεγνωτήριο,ποιό από όλα αυτά θα πέρνατε για το δικό σας σπίτι?Θα με ενδιέφερε η γνώμη σας.(Μία αρκετά συχνή ερώτηση που χρησιμοποιώ).
Έτσι απλά αφού τον κινητοποίησα να αποδείξει την αξία του,περίμενα υπομονετικά να ακούσω τις λύσεις που θα μου πρότεινε

Αυτόματα από πωλητής θα έπρεπε να σκεφτεί σαν αγοραστής και ήμουνα βέβαιος ότι η επιλογή του θα ήταν αρκετά καλή,καλύτερη από τη δική μου!Πράγματι σχεδόν αμέσως και με πολύ σιγουριά μου υπέδειξε 3 συγκεκριμένα μοντέλα.

Η επόμενη “ένστασή μου” ήταν η τιμή.Είμαι βέβαιος ότι η επιλογή σας είναι μακράν η καλύτερη και με καλύπτει 100% όποιο από τα 3 και να πάρω,και αν βρεθεί ένας τρόπος για μία καλύτερη τιμή θα αγοράσω αμέσως ότι μου προτείνατε.

Ο πωλητής κοντοστάθηκε για μία στιγμή και μου είπε:Μου δίνετε 5 λεπτά χρόνο,να διασταυρώσω κάτι στο τμήμα πωλήσεων?Ευχαρίστως απάντησα.
Γυρνώντας γεμάτος χαμόγελο,μου είπε ότι επειδή αύριο θα γίνει παραλαβή νέων μοντέλων σε μία απο τις 3 μάρκες που επιλέξαμε μαζί(ουσιαστικά αυτός επέλεξε!),το μοντέλο που βλέπουμε τώρα σε 2 μέρες μετά θα έχει νέα τιμή -30% από την τρέχουσα τιμή που σήμερα έχει!!!Για να σιγουρέψει και την πώληση μου είπε ότι καλό θα ήταν να αφήσω μία προκαταβολή έτσι ώστε σίγουρα να υπάρχει απόθεμα της συγκεκριμένης συσκευής(στεγνωτήριο).
Φυσικά άφησα μία προκαταβολή 20% ευχαρίστησα θερμά τον πωλητή και του είπα πόσο πολύ εκτιμούσα την εξυπηρέτηση που έλαβα,αλλά και ότι θα στείλω ευχαριστήρια επιστολή στη διεύθυνση του καταστήματος περιγράφοντας και επισημαίνοντας την ανεκτίμητη αξία του στο κατάστημα!
Το μόνο που έκανα ήταν,να αφήσω τον πωλητή να αποδείξει την αξία του(πόσο σπουδαίος είναι!),και του έδωσα την πρωτοβουλία κινήσεων να αποφασίσει για εμένα(έτσι ώστε να μου δείξει και έμπρακτα την αξία του!).Θα ήταν αδύνατο μόνος μου να επιλέξω καλύτερα,όπως καταλάβατε.


Σημείωση:
Απαγορεύεται η μερική ή ολική ανατύπωση και διάθεση του παρόντος Βιβλίου σε τρίτους χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα Ακριβού Γεώργιου.αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του,το σύνολο των αναρτήσεων που περιέχει την ετικέτα: (Βιβλίο 1) Ένας κόσμος γεμάτος Θέλω.

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.