Ροή Ειδήσεων
Loading...


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Βάλε αφρό προτού αρχίσεις το “ξύρισμα”!





Είναι βέβαιο ότι όταν κανείς ασκεί ηγεσία ανεξαρτήτως μορφής,αργά ή γρήγορα θα αναγκαστεί να κάνει υποδείξεις,να ασκήσει κριτική,να επισημάνει λάθη και κάποιες στιγμές να συμπεριφερθεί ακόμα ποιό “σκληρά”.

Είδαμε όμως σε αυτό το βιβλίο αρκετές τεχνικές στο χειρισμό της επικοινωνίας με άλλους έτσι ώστε να γνωρίζουμε τους βασικούς κανόνες με τους οποίους μπορούμε να επικοινωνούμε καλύτερα και αποτελεσματικότερα με τον “άλλο”.
Στην ηγεσία όμως δεν μπορούμε να αποφύγουμε την κριτική,τις υποδείξεις κ.ο.κ ,οπότε καλό θα είναι και εδώ, αυτό να γίνει “εξυπνότερα” ώστε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα με τις μικρότερες αντιστάσεις.Καλό θα είναι να βρούμε τρόπους με τους οποίους, ο υφιστάμενος ακούγωντας αυτό που θα πούμε,(υποδείξουμε) να μην πληγωθεί το “γόητρό” του και να μην ακυρώσουμε (όπως είπαμε πολλές φορές) το ΕΓΩ του.

Έτσι λοιπόν πριν αρχίσεις την “κριτική” ΒΑΛΕ ΑΦΡΟ!Ναι καλά διάβασες...Βάλε αφρό προτού αρχίσεις το “ξύρισμα”
Ο κουρέας προτού αρχίσει να γλιστρά την κοφτερή λεπίδα του στο πρόσωπό μας,κάνει πλούσιο αφρό με το πινέλο του,τον απλώνει καλά στο πρόσωπό μας και μετά αρχίζει να μας ξυρίζει.

Στο τέλος μένει μία ωραία αίσθηση φρεσκάδας.Ο Μπαρμπέρης μας έχει απαλάξει απο τα σκληρά μας γένια,χωρίς “να πληγώσει” καθόλου το πρόσωπο μας...
Φαντάζεστε να έκανε τα ίδια χωρίς να απλώσει με την ησυχία του τον αφρό στο δέρμα μας?ΕΣΥ λοιπόν,Ναι εσύ φίλε μου,γιατί πολλές φορές προσπαθείς να ξυρίσεις κάποιον χωρίς αφρό?Δεν καταλαβαίνεις πόσο άγαρμπο και επικίνδυνο είναι?

Θυμάμαι καθαρά μία περίπτωση μιας υπαλλήλου μου,η οποία ήταν πολύ καλή αλλά κάπως ιδιόρρυθμη και “εύθικτη” όταν η σύζυγός μου απαιτούσε από αυτή να κάνει το “αυτονόητο καθήκον της” σχετικά με την καθαριότητα,της ζητούσε “ξερά”(λογικά φυσικά) να ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ!
Φυσικά αυτή πάντα θιγόταν και άρχιζε ένα ματς διαπλικτισμών,διαφωνίας κ.ο.κ.

Η σύζυγός μου απευθυνόταν σε εμένα και εγώ ήμουν ο “τυχερός” διαιτητής.
Πάντα το ίδιο “σκηνικό” όσο η υπάλληλος μου περιέγραφε το πως προσβλήθηκε,εγώ ανταπαντούσα λέγοντάς της πόσο πολύτιμη είναι στη δουλειά,πόσο εξυπηρετική κ.ο.κ-Άπλωνα τον αφρό καλά και αφού αυτή “μαλάκωνε” τότε και μόνο τότε,έβαζα στο τραπέζι το θέμα καθαριότητα ως εξής:Είναι κρίμα ενώ είμαστε σε όλα σχεδόν τέλειοι,ειδικά εσύ σαν υπάλληλος,να αφήσουμε λάθος εντυπώσεις στους πελάτες μας για τις μικρολεπτομέρειες της καθαριότητας(που η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν πάντα μικρολεπτομέρειες).Το αφήνω επάνω σου το θέμα(της έλεγα) και είμαι βέβαιος για την υπευθυνότητά σου.-Μετά απο 2-3 φορές που την ξύρισα με πλούσιο αφρό,πλέον το θέμα είχε λυθεί άψογα!

Μην καταστρέφεις το γόητρο ενός ανθρώπου,μην τον μηδενίζεις,μην τον καταργείς άγαρμπα όταν κάτι έχει κάνει λάθος,να θυμάσαι: Βάλε αφρό προτού αρχίσεις το “ξύρισμα”...
Αυτό το μικρό κεφάλαιο ας τυπωθεί καλά στο μυαλό του αναγνώστη,είτε ασκεί ηγεσία είτε όχι,θα σας φανεί πολύ χρήσιμο στη ζωή σας να θυμάστε ότι είπαμε εδώ...


Σημείωση:
Απαγορεύεται η μερική ή ολική ανατύπωση και διάθεση του παρόντος Βιβλίου σε τρίτους χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα Ακριβού Γεώργιου.αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του,το σύνολο των αναρτήσεων που περιέχει την ετικέτα: (Βιβλίο 1) Ένας κόσμος γεμάτος Θέλω.

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.