Ροή Ειδήσεων
Loading...



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ονομάζομαι Ακριβός Γιώργος κατάγομαι και ζώ σήμερα στην Κασσανδρεία Χαλκιδικής.
Είμαι 48 ετών παντρεμένος με την Ελένη Ακριβού και έχω δύο παιδιά Τον Νίκο και την Ειρήνη αντίστοιχα 18 και 13 ετών.

Έχω τελειώσει Ηλεκτρονικός το 1991,παρακολούθησα δεκάδες σεμινάρια σε θέματα οικονομίας,marketing και management καθώς και αρκετά σεμινάρια ψυχολογίας.

Είμαι επιχειρηματίας και κινούμαι στο ελεύθερο επάγγελμα από την Ηλικία των 24 ετών.
Μη έχοντας άλλους πόρους από την οικογένεια μου προχώρησα στην λύση της Αυτο-δημιουργίας.



Έχω επιχειρήσει στο χώρο του εμπορίου με Βιβλιοπωλεία και εξαγωγές,στο χώρο των κατασκευών υπήρξα εργολάβος και στην περίπου 25ετή επαγγελματική μου πορεία ίδρυσα αρκετά μαγαζιά υγειονομικού ενδιαφέροντος,τα οποία πούλησα το 2010.
Είμαι επαγγελματίας τεχνικός αναλυτής σε ισοτιμίες νομισμάτων,παράγωγα χρηματιστηριακά προιόντα,μετοχών κ.ο.κ.
Ταυτόχρονα έχω διαχειριστεί κεφάλαια πελατών με στόχο την αντιστάθμιση κινδύνων αλλά και την κερδοσκοπία.

Υπήρξα στο παρελθόν ιδιοκτήτης/συνέταιρος σε εταιρία παραγωγής λογισμικού για παιχνίδια υπολογιστών.

Είχα τα παρελθοντα έτη ταυτόχρονα περισσότερα από 25 καταστήματα υπό τη διεύθυνσή μου(ιδιόκτητα και ως συνεταίρος),με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνομαι ακόμα καλύτερα οικονομικές κλίμακες μεγέθους,όπως και το ρίσκο που αυτές έχουν...

Η Επαγγελματική μου δράση ήταν και είναι πολύπλευρη σε πολλά και διαφορετικά αντικείμενα,αποκομίζοντας ανάλογες και πολύτιμες εμπειρίες.

Αγαπώ ιδιαίτερα το Διάβασμα και ειδικότερα την Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία με μεγάλο “έρωτα προς” τα Αριστοτελικά κείμενα/βιβλία,αλλά και τους περισσότερους κλασικούς της νεότερης παγκόσμιας λογοτεχνίας.

Έχω αρθογραφήσει σε αρκετά Ελληνικά site υψηλής επισκεψιμότητας και κάποιες φορές σε έντυπα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η Φιλοσοφία μου είναι ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ και νομίζω ότι τα αποτελέσματα στις ζωές μας πηγάζουν και έχουν ως αιτία τον ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ,ο οποίος κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πάνω από τις οικονομικές θεωρίες αφού κάθε συναλλαγή και κέρδος πηγάζει από την κάλυψη ανθρώπινων αναγκών.

Ακόμα και η λειτουργία μίας επιχείρησης εκτός από ΕΔΑΦΟΣ,ΚΕΦΑΛΑΙΟ,ΕΡΓΑΣΙΑ απαιτεί την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΦΕΥΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ αλλά και την σωστή διαχείρηση ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ όπως τα τελευταία χρόνια προσεγγίζουν σωστά οι νεότερες οικονομικές θεωρίες.

Κρίνω απαραίτητο:Το πέρσαμα από το βασίλειο της αναγκαιότητας στο βασίλειο της γνώσης έτσι ώστε ο κάθε ένας μας,να ολοκληρώσει με τον καλύτερο τρόπο την ίδια του την ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ!

Θα χαρώ ιδιαίτερα να ανταλλάξουμε απόψεις και ιδέες:
tel. 6937.709.499

Με εκτίμηση Ακριβός Γιώργος

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.