Ροή Ειδήσεων
Loading...




Αν και ο τίτλος προσφέρει αρκετό εύρος ανάλυσης και επιχειρηματολογίας,αν και μπορεί να γίνει πολυσέλιδη αναφορά θα παραθέσω μία πραγματική ομιλία όταν ο Henry Viscardi κλήθηκε να παραλάβει το χρυσό μετάλειο του Napoleon Hill για τα εξαιρετικά επιτεύγματά του,της ίδρυσης του Κέντρου ανθρωπίνου δυναμικού και της ολοκληρωτικής αφοσίωσής του στη βοήθεια των ανάπηρων ανθρώπων.Ο Henry Viscardi γεννήθηκε χωρίς πόδια!
(Η ομιλία όπως ακριβώς είναι γραμμένη στο βιβλίο “γίνετε πλούσιοι με τη δύναμη της σκέψης”).

Ο Henry περπάτησε με δυσκολία αλλά περήφανα προς το βήμα για να πεί:
Νιώθω βαθιά ευγνωμοσύνη που παραλαμβάνω το μετάλλιο αυτό,που φέρει το όνομα ενός θαυμαστού ανθρώπου,του Napoleon Hill.Υπάρχουν πολλοί λόγοι που με κάνουν να νιώθω έτσι για αυτό.Γεννήθηκα χωρίς πόδια.Πέρασα τα πρώτα εφτά χρόνια της ζωής μου σαν άπορος ασθενής σε ένα νοσοκομείο.Δεν κατόρθωσα να σταθώ στα τεχνητά πόδια που φορώ αυτή τη στιγμή μέχρι την ηλικία των 27 ετών.Όλα αυτά τα χρόνια αγωνίστηκα να επιβιώσω σαν βαριά ανάπηρο παιδί και σαν ένας φοβερά παραμορφωμένος νέος άνδρας.

Δε θα ξεχάσω ποτέ την απάντηση της μητέρας μου όταν,μικρό παιδί,τη ρώτησα,”Γιατί εγώ;”.Με την απλή σοφία της αγρότισσας μου απάντησε,πως,όταν ήταν καιρός για ένα άλλο ανάπηρο παιδάκι να γεννηθεί σε αυτό τον κόσμο,ο Κύριος και οι σύμβουλοί του συνεδρίασαν για να αποφασίσουν που θα το στείλουν,και ο Κύριος είπε,”Πιστεύω πως οι Viscardis θα ήταν καλή οικογένεια για ένα ανάπηρο παιδί”.

Έτσι νιώθω κι εγώ τώρα για σας και για τις κοινότητες αυτής της χώρας που αγαπώ της Αμερικής,Ανέθρεψε τα ιδανικά μου και μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι ελεύθερος να αναζητήσω το δικό μου πεπρωμένο...Όχι σαν ένας ανάπηρος άνθρωπος,αλλά σαν ίσος.Σε ποιά άλλη χώρα θα μου είχε δωθεί η ευκαιρία να είμαι ελεύθερος,να παντρευτώ τη γυναίκα που αγαπώ,να είμαι κύριος του εαυτού μου και να κάνω αυτά που θέλω?

Πριν χρόνια ένας γιατρός άλλαξε τη ζωή μου,όταν για πρώτη φορά με σήκωσε όρθιο στα τεχνητά πόδια που φορώ αυτή τη στιγμή.Δεν μπορούσα να τον πληρώσω για τις υπηρεσίες του.Μου είπε,πως η καλύτερη πληρωμή γι' αυτόν θα ήταν να κατορθώσω να αλλάξω τη ζωή κάποιου άλλου ανάπηρου ανθρώπου,ακριβώς όπως ο ίδιος άλλαξε τη δική μου.Του υποσχέθηκα τότε – και υπόσχομαι σήμερα σε εσάς – πως εφ' όσον υπάρχει έστω ένας ανάπηρος άνθρωπος σ' αυτό τον κόσμο,που προτιμά τις προκλήσεις της ζωής από την ασφάλεια της ύπαρξης,τη συναρπαστική περιπέτεια της ύπαρξης από κάποιο ουτοπικό υποκατάστατο μιας ψευδούς ηρεμίας,θα συνεχίσω με όλες μου τις δυνάμεις να είμαι αφοσιωμένος σε αυτό.

Θα πρέπει να θυμάστε πάντα ότι: Η ελπίδα είναι καθήκον και όχι πολυτέλεια.Το να ελπίζεις δεν σημαίνει ότι ονειρεύεσαι...αλλά να έχεις τη δύναμη να μετατρέπεις τα όνειρά σου σε πραγματικότητα.Ευλογημένοι είναι αυτοί που ονειρεύονται,και που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το τίμημα,για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.
Όσο για μένα,δεν επιλέγω να είμαι ένας συνηθισμένος άνθρωπος.Είναι δικαίωμά μου να είμαι ασυνήθιστος,εάν μπορώ.Αναζητώ την ευκαιρία,όχι την ασφάλεια.Θέλω να διακινδυνεύω με ευφϋή τρόπο,να ονειρεύομαι και να χτίζω,να πέφτω και να επιτυγχάνω.
Αρνούμαι να ξεπουλήσω το κίνητρό μου για την ασφάλεια ενός μισθού.Αρνούμαι να ανταλλάξω την ελευθερία μου με την ευεργεσία ή την αξιοπρέπειά μου με την ελεημοσύνη.
Δεν θα δειλιάσω μπροστά σε οποιονδήποτε ισχυρό,ούτε θα λυγίσω μπροστά σε οποιαδήποτε απειλή.
Αποτελεί εθνική μου κληρονομιά να στέκομαι όρθιος,περήφανος και άφοβος ,να σκέφτομαι και να δρώ για τον εαυτό μου.Να απολαμβάνω τα πλεονεκτήματα της δημιουργίας μου και να αντιμετωπίζω τον κόσμο γενναία.Να μπορώ να πω: Αυτό έκανα εγώ!

Θέλω να σας ευχηθώ αυτό,το οποίο εύχομαι για τους ανάπηρους ανθρώπους.Μία συμβατική ευχή θα ήταν,να ευχηθώ σε εσάς και σε αυτούς επιτυχία και ευτυχία για την υπόλοιπη ζωή σας.
Η επιτυχία όμως και η ευτυχία,έτσι όπως την μετρά ο κόσμος,είναι πολύ εύκολη.Θα ήθελα να σας ευχηθώ να αποκτήσουν νόημα όλα τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής σας...

Για τα εκατομμύρια αναπήρων,για σας και για μένα,αυτό σημαίνει να είσαι Αμερικανός,αυτό είναι το θαύμα της Αμερικής!

Η παραπάνω ομιλία έχει “μεγαλείο ψυχής”...Συμφωνείς?

Δεν νομίζω να χρειαστεί προς το παρόν να προσθέσω κάτι περισσότερο για την ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΘΕΛΗΣΗΣ,(όταν το πρωτοδιάβασα έμεινα άναυδος αγαπητοί μου φίλοι και μάλλον το ίδιο συνέβηκε και σ' εσάς-Η ομιλία αυτή ελπίζω να χτυπά ευαίσθητες ψυχικές χορδές και σε εσάς.)

To βιβλίο που κρατάτε στα χέρια δεν σκοπεύει απλά στη φαινομενική επιτυχία,δεν πιστεύει ότι η επιτυχία είναι μόνο υλική-οικονομική,πιστεύει στη δύναμη ψυχής που πηγάζει αποό ευγενικά κίνητρα,πιστεύει στον ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΡΕΤΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ,πιστεύει στο “μεγαλείο ψυχής” και ότι συνεπάγεται από αυτό.


Σημείωση:
Απαγορεύεται η μερική ή ολική ανατύπωση και διάθεση του παρόντος Βιβλίου σε τρίτους χωρίς την έγγραφη άδεια του συγγραφέα Ακριβού Γεώργιου.αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του,το σύνολο των αναρτήσεων που περιέχει την ετικέτα: (Βιβλίο 1) Ένας κόσμος γεμάτος Θέλω.

0 Σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια κάθε αναγνώστη δεν αποτελούν απόψεις του blog και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για αυτά.